Развитие на функционалната грамотност. Формиране на умения за учене.
Устойчивост към токсичния стрес и превенция на бърнаут
Резюме на обучението
- Създаване, актуализиране и отчитане на стратегия за развитие на институцията и стратегия за възпитателната работа.
- Методи и педагогически стратегии за ефективен анализ, релевантно целеполагане и стратегическо планиране, отговарящи на нуждите на конкретното училище.
- Формулиране на конкретни, постижими, измерими и релевантни цели, приоритети и дейности.
- Практическо приложение на предложените матрици при разработване на реална училищна стратегия
- Стратегии за развитие на ключови компетентности на ниво класна стая.
- Генериране на идеи за нововъведения в класната стая или групата.
- Придобиване на знания, практически умения и компетентности за създаване, актуализиране и отчитане на стратегия за развитие на институцията и стратегия за възпитателната работа в образователната институция.
- Запознаване с богат инструментариум от методи и педагогически стратегии за ефективен анализ, релевантно целеполагане и стратегическо планиране, отговарящи на нуждите на обучаемите.
- Развитие на умения за практическо приложение на предложените матрици на стратегия за разработване на такава в реална среда.
1 кредит
16 часа – частично присъствена (8 ч. присъствена и 8 ч. дистанционна)
85 лв. с ДДС
2 кредита
32 часа – частично присъствена (16 ч. присъствена и 16 ч. дистанционна)
135 лв. с ДДС
3 кредита
48 часа – частично присъствена (24 ч. присъствена и 24 ч. дистанционна)
185 лв. с ДДС
- Директор на ОУ „Граф Игнатиев“ гр.Граф Игнатиево
- Начална училищна педагогика – ПУ „Паисий Хилендарски“, гр. Пловдив