Изкуственият интелект в помощ на образованието

Киберсигурност. Рискове и превенция.

Иновативното училище – добри примери от практиката и възможности за развитие

Инспектиране на училища и детски градини

Атестиране на педагогическите специалисти – процедура и инструменти за оценяване и самооценяване

STEAM обучение в детската градина

STEM в детската градина и начален етап

STE(A)M – идеи, принципи, практически решения

STEM и STEAM модели в училище

Компетентностен подход в образованието

Системно прилагане на компетентностния подход в училище

Проектно-базирано обучение с интегриране на информационните технологии

Проектно-базирано обучение (ПБО)

Стратегическо планиране в образователните институции

Директорът на образователна институция като ръководител – роли, възможности и отговорности

Стратегическо планиране на ниво образователна институция и класна стая

Образователният проект в детската градина и училището

Създаване и използване на дигитални учебни ресурси

Облачните технологии като инструмент за създаване на учебно съдържание

Дигитална компетентност на съвременния учител – технически умения и инструментариум

Интердисциплинарно обучение чрез провеждане на бинарни уроци

Методи за стимулиране на креативността и иновативността на учениците

Развитие на функционалната грамотност. Формиране на умения за учене.

Игровизация на учебния процес

Личностното развитие при децата и учениците – методи за оценка и подкрепа

Влияние на дигитализацията и виртуалното върху психичното здраве

Професионални учещи общности в училище – силата на колективното знание

Изграждане на екипни умения у учениците – стъпка по стъпка

Уменията на 21. век. Методи за развитието им

Обучение и възпитание чрез разказване на истории и използване на метафори

Обучение на билингви

Как да изгоним скуката в час – иновативни методи за ангажиране на учениците

Училището – място за взаимна подкрепа, насърчаване и вдъхновение

Методи и инструменти за повишаване ангажираността и мотивацията на учениците – практически насоки

Методи за насърчаване на аналитичното и критичното мислене. Умения за вземане на решения.

Иновативни методи за преподаване в клас. Извънкласни дейности. Театърът в обучението по чужд език. Театърът за сплотяване на колектива

Мултикултурна класна стая. Култивиране на многообразието в класната стая.

Как да разпознаем дете/ученик с обучителни затруднения и от каква комплексна подкрепа се нуждаят децата/учениците с обучителни трудности.

Дефицит на внимание и хиперактивност. Методи и подходи при работа в ДГ и училище.

Аутизъм. Признаци за поява и стратегии за справяне с аутизма и различните комуникационни нарушения в ранните години.

Преждевременното напускане на училище – предотвратяване. Стратегии и инструменти за справяне.

Работа с родители. Техники за успешно сътрудничество между учители и родители

Изграждане на училищна общност – добри практики за взаимодействие с родителите

Модели за ефективно взаимодействие между образователната институция и семейството

Учителският авторитет – между властта и свободата

Управление на конфликти, емоционална интелигентност и предотвратяване на тормоза в училищната среда.

Развитие на емоционалната интелигентност в подкрепа на израстването на личността

Психосинтез в образованието. Вътрешен мениджмънт и организационна култура

Устойчивост към токсичния стрес и превенция на бърнаут

Стрес и прегряване на работното място. Ефективни стратегии за справяне и управление на стреса.

Безопасност на движението по пътищата в детската градина и училище. Формиране на транспортна култура у подрастващите

Изграждане на позитивна учебна среда в детската градина

Създаване и поддържане на дигитално портфолио – учителско и институционално

Работа със софтуерна платформа “Учителско портфолио” – създаване и поддържане на съдържание

Работа с административна платформа “OneBook” за детски градини

Заявете обучение