Професионални учещи общности в училище – силата на колективното знание
Развитие на функционалната грамотност. Формиране на умения за учене.
Резюме на обучението
- Дефиниция и видове: Изясняване на понятието емоционална интелигентност и различните й видове.
- Значение: Как емоционалната интелигентност помага за справяне с житейските ситуации и постигане на значими цели.
- Фактори и елементи: Изследване на основните фактори и елементи на емоционалната интелигентност.
- Вътрешен емоционален свят: Разпознаване, дефиниране и признаване на емоциите.
- Добри практики: Методи за развитие на емоционална интелигентност в училищната среда.
- Техники за самоосъзнаване: Упражнения за повишаване на способността за разпознаване и приемане на емоциите.
- Контрол на негативни емоции: Стратегии за управление на гнева, притесненията и други негативни емоции.
- Развитие на емпатия: Техники за повишаване на емпатията и използването на благодарността.
Обучението е насочено към подпомагане на участниците в справянето с предизвикателни ситуации, в които емоционалната интелигентност е от съществено значение. Участниците ще научат как да разпознават, дефинират, преработват и управляват собствените си емоции за постигане на конструктивни резултати в общуването. Практическите техники, включително индивидуални и групови упражнения, ще позволят на педагогическите специалисти да се справят по-ефективно в стресови ситуации и да работят с "трудни родители" и ученици.
Обучението е насочено към:
учители, директори, зам.-директори, училищни психолози, ресурсни учители, педагогически съветници, възпитатели, ръководители на ИКТ, треньори, хореографи и корепетитори, както и цели педагогически екипи.
1 кредит
16 часа – частично присъствена (8 ч. присъствена и 8 ч. дистанционна)
Подходящо за учители, директори, зам.-директори, училищни психолози, ресурсни учители, педагогически съветници, възпитатели, ръководители на ИКТ, треньори, хореографи и корепетитори, както и цели педагогически екипи.
85 лв. с ДДС
- Психолог-консултант - индивидуално и групово консултиране в сферата на психотерапията и личностното развитие (от 2018г.)
- Учител по Психология и Философия (в гимназиален етап) (2 години)
- Училищен психолог (в подготвителен, начален и среден етап на общото образование) (от 2014 г.)
- Преподавател по Трансперсонална психология при “Институт по психосоматика и интегративна психотерапия” (от 2020 г.)
- Организационен психолог (работа с големи и малки организации) (от 2023 г.)
- Доктор по Социална психология, Магистър Социална психология, Бакалавър Психология, Професионална квалификация Психолог, Психолог и учител по предмети от философския цикъл – ВТУ „Св. св. Кирил и Методий”