Директорът на образователна институция като ръководител – роли, възможности и отговорности
Изграждане на екипни умения у учениците – стъпка по стъпка
Резюме на обучението
- Игровият подход събужда естественото любопитство на децата, подстрекава ефективно сътрудничество и съревнование между тях и допринася за изграждането на общност в класа и в цялото училище.
- Игровизацията на учебния процес повишава мотивацията за учене, подпомага дългосрочното и практично усвояване на знания и умения и развива социалните и емоционалните компетентности на учениците.
- Все повече училища и учители по света използват игрови образователни подходи, за да подобрят академичните резултати на учениците си.
Чрез обучението:
- Ще се научите как да използвате игрови подход за планиране и осъществяване на преподаването.
- Ще изградите игрова образователна среда за дългосрочна мотивация, социализация и личностно развитие на Вашите ученици.
- Ще създадете конкретни игрови елементи, подходящи за Вашата предметна област, и ще ги обвържете с постигането на конкретни академични резултати.
- Ще планирате разнообразни от игрови образователни дейности за развиване на умения за работа в екип, критично мислене, ефективно общуване, творчество и др.
- Ще се запознаете с множество безплатни цифрови платформи и инструменти за игровизация на учебния процес.
Обучението е насочено към:
цели и частични педагогически колективи, с активното участието на ръководството.
.
1 кредит
16 часа – частично присъствена (8 ч. присъствена и 8 ч. дистанционна)
Подходящо за учители, директори, заместник-директори, ИКТ ръководители, училищни психолози, ресурсни учители, педагогически съветници и възпитатели, както и за цели педагогически екипи.
85 лв. с ДДС
- 2 СУ „Академик Емилиян Станев“, СУ „Св. Кл. Охридски, Нов български университет, гр. София
- Mагистърска степен по „Мениджмънт и социализация на културното наследство“ – СУ „Св. Климент Охридски“, гр. София
- Доктор по история – Нов български университет, гр. София
- Работи на свободна практика като образователен автор и консултант
- Когнитивна наука – магистър в Нов Български университет, гр. София
- Професионална квалификация „Учител по английски език” и „Учител по предметите от философския цикъл" – Пловдивски университет „Паисий Хилендарски“, гр. Пловдив